Jídelníček-22.4

22. dubna 2012 v 21:57 | S-oo |  Deníček
Rozhodla jsem se zveřejnit pro představu jeden svůj jídelníček. Kdybych tohle viděla před půl rokem, řekla bych si, co je to za hloupej vtip..
SN(11:30)- Asi 200g jablečného štrúdlu s meruňkovou marmeládou, višňový tvaroh
OB (12:10)- celá mražená pizza
SV ( 13:30)- tabulka mléčné čokolády
VE (17:30)- celá mražená pizza, balení korbáčků a balíček eidamu, jogurtová pomazánka
2. VE (kolem 20:00)-spousta sušeného ovoce, dvě granka z plnotučného mléka s medem
+ spoustu dalších věcí jako pár piškotů a tak, ale to se nedá zaznamenat, to bych vypsala pár gramů od každé věci, co máme v ledničce..
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Mína Mína | Web | 23. dubna 2012 v 19:25 | Reagovat

Ahoj,četla jsem si,co tě trápí.Bohužel,po anorektickém stylu diety(ano,je anorektická,i když jíš 5 krát denně) může snadno přijít přejídání.Já o tom vím svoje,vím co prožíváš.
Zkus třeba aspoň na týden jíst ,,normálně"-nepočítej kalorie,jez zdravé jídlo v libovolném množství,jen vynech sladkosti,křupky apod.Já jsem na tomhle začínala,je to mnohem lepší než ze dne na den přejít z přejídání do diety.Uvidíš,že se budeš mnohem líp cítit fyzicky i psychicky.
A ty se při BMI 19,5 cítíš tlustá?Já mám cíl 55kg,to znamená BMI 19-to bych byla naprosto spokojená :)
Budu ti držet palce :)

2 motivovana motivovana | Web | 27. dubna 2012 v 18:40 | Reagovat

Budu jen ráda. Potřebuju někoho dalšího, msím s tím přestat...Smířím se s tím,n že občas moje jdelníčky nebudou dokonalé ale toho přejídání se musím zbavit nebo naberu zpět še co jsem zhubla a bojím se, že pak už bych to vzdala..

3 motivovana motivovana | Web | 27. dubna 2012 v 23:04 | Reagovat

obcas se to stava ted prave 2x za sebou ale jinak se dokazu tak tak zastavit ae stejne je to dost na to abych pribrala

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama